لوگو
درباره آبزیان آقایی

درباره آبزیان آقایی

admin
ادمین سایت

در استخر های خاکی ما انواع ماهیان گرم ابی پرورش داده میشوند و این استخر ها توانایی تولید خاک مناسب برای بچه ماهی کپور را دارند که برای ماهی کپور مانند نان شب است!!سعی ما  بوده همواره برای ماهی های خود از غذای مرغوب و بهداشتی استفاده کنیم تا سلامت ماهی ها حفظ شود. ما تنها فروشنده بچه ماهی کپور نیستیم بلکه در فروشگاه خود انواع غذاهارا نیز دارا هستیم و شما با تضمین میتوانید از ما خرید کنید.

درباره آبزیان آقایی

شاید اطلاعاتتان در مورد کپور کافی نباشد، برای اطلاعات بیشتر در مورد بچه ماهی کپور کلیک کنید.

بچه ماهی ها در اندازه وزن های مختلف و با قیمت مناسب به صورت جزئی و عمده به فروش میرسد.ماهی گرمابی نیز در وزن های مختلف و با بهترین قیمت به فروش می رسد.انواع بچه ماهی کپور های عرضه شده در این مجموعه شامل بچه ماهی کپور،ماهی آمور،ماهی سفید،خاویار،فیتوفاک،کوی و... می باشد.

با سلام و عرض ادب و احترام به همکاران و علاقه مندان به حرفه پرورش ماهی.

ماهی کپور

اگر تا به حال به سمت شمال کشور سفر کرده باشید در جاده بسیار زیبای قزوین_رشت  از جاده سنگر گذر کرده اید و نام این این شهر را شنیده اید. شهری بسیار زیبا و با مردمانی بسیار خون گرم بعد از امام زاده هاشم قرار دارد. در سال ۱۳۹۴ وقتی به شروع ایده حرفه ای فکر کردیم در ابتدا با ۵۰۰ متر مربع زمین پرورش را شروع کردیم.با بستگان و توکل به خداوند توانستیم اشتغالزایی گسترده ای در این باره انجام بدهیم و با کمک خداوند تعالی پرورش ماهی را گسترش دادیم و توانستیم تمام ماهی های گرمابی از جمله کپور،آمور،فیتوفاک،بیگهد،کوی،خاویارو...را در حیطه خود پرورش دهیم.

رشت سنگر

مهم ترین عوامل موفقیت ما در این چندسال:

۱_جلب رضایت مشتری ۲_جنس مرغوب با نژاد های عالی ماهیان است که پرورش دادیم ۳_راستگویی و صادق بودن با مشتری سخن پایانی امروز بعد از گذشت چند سال با یاری خداوند  توانستیم جزو یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع  ماهی های گرمابی با میانگین تقریبا ۵ میلیون بچه ماهی با ضریب رشد بسیار بالا و در مجموعه بزر تقریبا ۱۲ هکتار به صورت خصوصی و مشترک در حال خدمت هستیم.

هم اکنون روزانه با فروش و ارسال تقریبا ۱۵ هزار قطعه به سراسر کشور با یاری خداوند توانستیم آنچه شایسته شماست بدست شما برسانیم و رضایت مشتریان عزیزمان را جلب کنیم

admin
نویسنده

ادمین سایت

پست های مرتبط

پیشنهاد ها